Senaste nytt

Liverapport: Stockholm - New York i SAS Plus (Nya Kabinen)

Vänta nu här. Var det huvudservering i papplåda och andraservering med porslin?

Ja det är helt rätt... Inget jag tänkte på förens du skrev de nu. Men fick riktiga bestick att äta med till båda måltiderna.

Något som jag reagera på var att dom väldigt bestämt sa att vi skulle bestämma oss vad vi ville dricka vid maten när vi fick vår predrink efter start samt om vi skulle ha avec. På så sätt slänger dom ut allt på en gång då all servering sker från vagnar som är från de bakre galley så måste dom gå fram och tillbaka o de märktes att de va dom inte sugna på att göra.

Ska blir kul o se om OT går igenom så man får flyga nya business imorgon istället. Det blir ju samma crew på hemresan också ju ;)

Ganska ot, men hur fick
Du kurir jobbet?
Var väldigt flexibel och fick meddelandet: Kan du åka med Sk903 imorgon 18:00 på måndagkvällen. En person jag känner som jobbar inom fraktfirma.
 

Maja

Medlem
Jag hade problem med skärmen när jag flög med Erik Viking i februari från CPH i bus. Fick starta om den ett flertal gånger då den hängde sig om man hade pausat en film t.ex.

Samma plan på vägen tillbaka men i eco extra och samma problem där också.

Saknade också chipsen, men var dum nog att inte fråga efter dem på vägen över och hem struntade jag helt i det. Uppenbarligen så hade de ändå inte ingått då jag flög i "fel kabin" på hemvägen.
 
Konstigt det där med chipsen. Jag har fyra gånger det senaste halvåret suttit i plus mot Asien. Varje gång har jag fått chips och Mikkeller (på den tiden var ölen egentligen bara business, har det ändrats nu?). Inga som helst problem att få något av det. Vet inte om det är EBD som hjälper men det är väl @simon_says91 också?
 
  • Gilla
Reactions: Gus
D

Deleted member 4140

Guest
Lite offtopic men fick inga chips på sk 984 i plus idag var tvungen att betala för det som EBD :)
 
Toppen