Senaste nytt

Liverapport - Air Malta, de låga förväntningarna infrias

Bra crew på SAS-flighten från ZRH. En välbekant purser som är genuint trevlig och småpratar med alla passagerare under boarding. Efter boarding möblerar han om i kabinen så att alla i Plus får ledigt mittsäte.

Det märktes så tydligt att när han satte nivån så följde resten av besättningen (och passagerarna) efter.

Prioväskorna var nummer 1 och 4 på bandet.

Drappier är ju finskumpa! Synd att inte SAS kunde servera den inom Europa.

Vad hände förresten med routingen, skulle inte du flyga hem via London Heathrow?

Om lilla Air Malta kan servera den för 10€ så borde stora SAS klara det också.

Eller BA.

Om den här tråden innehåller det som titeln säger skulle jag verkligen inte vilja vara leverantör när @fcx har höga förväntningar! Låga förväntningar infrias när man får "en av de bästa flighterna inom Europa på länge" och EU-kompensation på två dagar ...

Om den här tråden innehåller det som titeln säger skulle jag verkligen inte vilja vara leverantör när @fcx har höga förväntningar! Låga förväntningar infrias när man får "en av de bästa flighterna inom Europa på länge" och EU-kompensation på två dagar ...

Jepp, måste ändra titeln på tråden. Det var en skakig start, men därefter blev det riktigt bra. Baserat på mina två flighter tycker jag inte att Air Malta förtjänar det dåliga ryktet de har på forumet.

Toppen