Senaste nytt

[Live] Reserapport MR/okynnesfärd till Los Angeles (LAX) via New York (EWR)

Fredah

Medlem
Sen blev det en glass till efterrätt också.

IMG_3308.jpg
 

Fredah

Medlem
Väl framme i Köpenhamn så fick det bli en dusch. Jag har inte testa detta innan men riktigt skönt att fräscha upp sig lite innan sista benet till Landvetter.

IMG_3310.jpg

När jag skulle gå ut så såg jag att man kan spela musik också, kul detalj och bra om man vill sjunga i duschen.

IMG_3311.jpg

Efter duschen så gick jag upp till Guld Loungen, kaos med folk och ingenstans att sitta så jag gick tillbaka ner till business loungen.
Äsh, där vet ni hur det ser ut så behövs nog inga bilder på den.
 

fcx

Medlem
Tack! Kul att höra.

Och så bär det av mot Köpenhamn, ber om ursäkt för den försenade posten.
Wi-Fi fungerade men fastnade i diskussioner med en norrman om SAS byte till SkyTeam, det kan man spekulera och prata om länge.
Visa bifogad bild 146619

Till förrätt tog jag laxen, vilket som tidigare nämnt ju är serveringens höjdpunkt.
Hörde att norrmannen lyckades få båda förrätterna men jag frågade inte efter det, var ju inte så längesedan jag åt en burgare i Polaris.
(Ja jag hade börjat äta på den när jag kom på att jag skulle ta en bild, oops.)
Visa bifogad bild 146617

Till varmrätt så var shortribs slut (satt ju på rad 6..) så jag frågade vad hon rekommenderade. Det blev kycklingen, vilket smakmässigt var rätt okej, känns som det var massor av smör. Men själva kycklingen var ganska tråkig.
Visa bifogad bild 146615

Nu är jag ingen finsmakare vad gäller viner men jag fastnade för det argentinska vinet både ut och hemresa, mycket gott! Visa bifogad bild 146616

Trevlig utsikt!
Visa bifogad bild 146618

Jag har testat shortribsen. Du missade inget.

DSC_6386.JPG
 

Johan F

Medlem
Väl framme i Köpenhamn så fick det bli en dusch. Jag har inte testa detta innan men riktigt skönt att fräscha upp sig lite innan sista benet till Landvetter.

Visa bifogad bild 146622

När jag skulle gå ut så såg jag att man kan spela musik också, kul detalj och bra om man vill sjunga i duschen.

Visa bifogad bild 146621

Efter duschen så gick jag upp till Guld Loungen, kaos med folk och ingenstans att sitta så jag gick tillbaka ner till business loungen.
Äsh, där vet ni hur det ser ut så behövs nog inga bilder på den.
Eftersom du speglas i bilden så kanske det var tur att du tog bilden innan du duschade :) men fantastiskt rolig rapport, kul med mycket bilder och frekventa uppdateringar
 

Fredah

Medlem
Eftersom du speglas i bilden så kanske det var tur att du tog bilden innan du duschade :) men fantastiskt rolig rapport, kul med mycket bilder och frekventa uppdateringar
Hehe, ja det hade ju kunnat bli tokigt.

Nu är det dags för sista benet som utförs av:
IMG_3312.jpeg
Noterar att det står som ”brand new”, dock inga blad om Wi-Fi i sätet

Fick ingen bild på det men idag fungerade prio boarding (till skillnad från avresan till EWR där alla stod i en klunga och trängdes, i nya delen av Kastrup, ofattbart). Det var också för mig nytt att Diamond, Gold och *A Gold fick gå på före plus, kanske har varit så länge men jag har inte upplevt det innan.

IMG_3313.jpeg
 

palmen

Moderator
Noterar att det står som ”brand new”, dock inga blad om Wi-Fi i sätet
Inga plan levereras med wifi, det installeras senare. Så har det alltid varit med A320neo.

Det var också för mig nytt att Diamond, Gold och *A Gold fick gå på före plus, kanske har varit så länge men jag har inte upplevt det innan.
Började förra veckan någon gång. Man har boardinggrupper 1,2,3,4,5 och inte A, B, C...
Mycket riktigt är det nu så att status är i grupp 1 och plus i grupp 2.
 
Toppen