Dreamliner
Medlem
Drack den i natt men den var så ny att den inte finns med i menyn. Mild men mycket smak av vanilj.Trevlig rapport ! Tack !
Vad är det för ny Rom ?
Drack den i natt men den var så ny att den inte finns med i menyn. Mild men mycket smak av vanilj.Trevlig rapport ! Tack !
Vad är det för ny Rom ?
Drack den i natt men den var så ny att den inte finns med i menyn. Mild men mycket smak av vanilj.
Jag har en bild på flaskan som jag fått tidigare, ska se om jag kan posta den efter att jag sovit lite till. Det här med att vakna mitt i natten pga jetlag är alltid intressant när man ändå klarat att vara uppe till 23 lokal tidTrevlig rapport ! Tack !
Vad är det för ny Rom ?
Som tur var hade de ingen värme på i det lastutrymmet. Kul att de har så mycket frakt de tjänar pengar på, antar att det är en förutsättning för att vi ska kunna köpa billiga biljetterLukta det fisk ombord?
Någon som vet vad det är för "ny" kapacitet som gör att man kan starta dessa två linjer till Miami ? Nya 330 självfallet, men dom har ju varit med ett tag, och har väl främst använts till HKG/LAX linjerna ?
De nya 330 är baserade i Stockholm och flyger inte till Miami. New York och Chicago planen som varit i Stockholm tidigare används nu för denna linje bland annatNågon som vet vad det är för "ny" kapacitet som gör att man kan starta dessa två linjer till Miami ? Nya 330 självfallet, men dom har ju varit med ett tag, och har väl främst använts till HKG/LAX linjerna ?