Senaste nytt

LIVE: Lufthansa First och öl längs med Highway 1

fcx

Medlem
Hmm. Maten i Lufthansa C intra-Europa verkar bara bli sämre och sämre. Trots allt över två timmar och ovan är vad som bjuds.

Jag skulle vilja hävda att det där är bättre än vanligt på sträckan. De kanske har annan servering just på middagsflyget.
 

Voyageur

Medlem
Mindre dåligt kanske är bättre uttryckt, haha. Ser faktiskt inte riktigt klokt ut.

Det verkar finnas en divid mellan bolagen att servera mycket av något som smakar äckligt eller lite av något som smakar gott. Gårdagens LH måltid föll på det senare. Brs tillagat men knappast en "måltid"
 

Agö

Medlem
Det verkar finnas en divid mellan bolagen att servera mycket av något som smakar äckligt eller lite av något som smakar gott. Gårdagens LH måltid föll på det senare. Brs tillagat men knappast en "måltid"
Vad är "röran" till nere till vänster för något?
 

fcx

Medlem
Sedan i höstas har jag bytt bort Lufthansa C mot sas plus, huvudsakligen för ombordservicens skull. Med det sagt så kan man kanske dra lite slutsatser om hur långt ner Lufthansa sjunkit...

Men, nog om detta. Mer bilder på riktig mat i FCT önskas!
 

Brandten

Medlem
Hmm. Maten i Lufthansa C intra-Europa verkar bara bli sämre och sämre. Trots allt över två timmar och ovan är vad som bjuds.
Fast frukosten som jag fick förra veckan i LH C tyckte jag var bättre än vad jag fick på LH F.
Vet inte vad @SNIFF tyckte om den som var ombord samma kärra?
 
  • Gilla
Reactions: Gus

palmen

Moderator
Hmm. Maten i Lufthansa C intra-Europa verkar bara bli sämre och sämre. Trots allt över två timmar och ovan är vad som bjuds.
Maten i loungen var bättre :).
Köttet och pastan var helt ok, laxen gillade jag inte, brödet var också bra.
Personlig service med lite prat från flygvärdinnan var dock största överraskningen :)
 

palmen

Moderator
Låter bilderna tala för sig på dagens lunch lufthansa style. Fullt i restaurangen nu, vi var först här :)
DSC_2187.JPG
DSC_2188.JPG
DSC_2189.JPG
DSC_2191.JPG
DSC_2192.JPG
DSC_2193.JPG
 
Last edited:

Voyageur

Medlem
Tack för lite härligt "häng" killar! Blev delad minivan här till planet och kaos vid boarding men allt är förlåtet nu ombord :)
 
Toppen