Strategiskt placerade nära baren där champagnen finns i silverkris loungen.
M mry Medlem 7 Februari 2016 #71 Strategiskt placerade nära baren där champagnen finns i silverkris loungen.
Gustav Jonsson Medlem 7 Februari 2016 #72 Mini gruppbild, Den riktiga med alla kommer senare! Singapore sling! Vi sitter samlade i Singapore Airlines Lounge
Mini gruppbild, Den riktiga med alla kommer senare! Singapore sling! Vi sitter samlade i Singapore Airlines Lounge
Tonton Medlem 7 Februari 2016 #74 Ser riktigt trevligt ut! Synd att jag inte kunde komma, fastän jag är i London. Hoppas ni får en grym dag!
Ser riktigt trevligt ut! Synd att jag inte kunde komma, fastän jag är i London. Hoppas ni får en grym dag!
Ulla Medlem 7 Februari 2016 #76 011430121 skrev: Ingen uppdatering på 20 minuter, har brandlarmet gått? Klicka för att utvidga... De blev kö i baren.....
011430121 skrev: Ingen uppdatering på 20 minuter, har brandlarmet gått? Klicka för att utvidga... De blev kö i baren.....
Gustav Jonsson Medlem 7 Februari 2016 #78 Nu är dock dessa bilder inte aktuella längre då det anslöt flera personer nu