Brandten
Medlem
Nej. Kan man googla sig till kontaktuppgifterna?Mailat guldsupporten?
Nej. Kan man googla sig till kontaktuppgifterna?Mailat guldsupporten?
Fortfarande inget bagage och om 1h träder 48h regeln i försäkringsvillkoren i kraft. Börjar dock bli lite nojig för bil och husnyckel som ligger i bagaget. Försökte ringa Amex som svarade, men skickade vidare till solid som hade stängt.
Sök på bc! (Gold.se@sas.se)Nej. Kan man googla sig till kontaktuppgifterna?
Två på bollen men du hittar uppgifterna om du loggar in på sas webb.Nej. Kan man googla sig till kontaktuppgifterna?
Har svårt att se att det skulle gå, rent praktiskt, med flera personer och incheckat bagage. Inte en chans att man hinner bli ombokad, få bagaget omdirigerat och sedan ta sig ner till CPH i tid.
Ca 20$ med taxi.Fågelvägen är nära, men från flygplatsen till hotellet får man ju åka runt halva Las Vegas känns det som.![]()
Hur i hela friden fick du plats med bilen i bagaget?Börjar dock bli lite nojig för bil och husnyckel som ligger i bagaget.
Mina 48h triggades igår kväll, så jag gick på ytterligare en shoppingrunda.
När jag vaknade i morse kom jag på ett litet problem som jag helt hade förträngt tidigare - jag betalade ju denna resa med en SAS-voucher på €500. Eventuellt så fick jag betala ett litet överskjutande belopp med Amex, men antagligen inte nog mycket för att Amex reseförsäkring ska gälla. FAIL.
Hoppas det löser sig, har själv gjort den missen med att checka in nycklar, som tur var kom mitt bagage fram men jag gör inte om det iaf.Fortfarande inget bagage och om 1h träder 48h regeln i försäkringsvillkoren i kraft. Börjar dock bli lite nojig för bil och husnyckel som ligger i bagaget. Försökte ringa Amex som svarade, men skickade vidare till solid som hade stängt.
Eftersom forumet handlar om medvetet resande så är ju mina bravader här borta ett praktexempel på hur man som medveten resenär INTE ska packa! Se och lär fellow forum medlemmar.
Betalar du inte hotellet, taxi och så med AMEX?