Senaste nytt

LIVE: Inställd flight från Oslo till New York med SAS

Nix. Jag har gjort pushback, en motor startar inte. Efter lite om och men dras vi tillbaka till gate och får gå av. Skulle tippa på att vi reste ca 50 meter på 2h.
Jag har fått fullständig matservering vid tilltänkt resa till NRT. Blev aldrig någon push back alls. Lite rolig anektot: Satt bredvid en jämnårig tjej i gamla C-kabinen och vi hade himla trevligt under middagen. CC trodde att vi var ett par och SAS bokade in oss i samma rum på Hilton. Löste sig dock på hotellet.

Jag har fått fullständig matservering vid tilltänkt resa till NRT. Blev aldrig någon push back alls. Lite rolig anektot: Satt bredvid en jämnårig tjej i gamla C-kabinen och vi hade himla trevligt under middagen. CC trodde att vi var ett par och SAS bokade in oss i samma rum på Hilton. Löste sig dock på hotellet.
Jag tror du vann.... Eller nåt... Synd bara att du inte fick dela rummet, haha.... :D

Hur trevligt hade ni egentligen? ;)

Toppen