Det är ett bra hotell helt klart, andra gången jag är här nu. Frukosten är inte den bästa jag haft på ett hotell men väldigt bra med stort utbud av det mesta. Är normalt ingen frukostmänniska men nu hade jag varit vaken 3h innan de öppnade så det gick bra att äta.IC-ANA ligger helt klart på listan som jag skall bo på när jag kommer till Tokyo (tack för infon @palmen )![]()
Inte vad jag kunde se, verkar bara vara buffé. Finns en annan frukostrestaurang på våningen ovanför som heter The Steakhouse Restaurant, den kanske erbjuder någon form av a la carte.Ser gott ut, även fast jag inte är någon buffé-människa. Kunde man beställa något från en a la carte-meny också?
Ja, det hade dom. Allt från godisflingor till all bran även om det inte är musli. Men det fanns även det.Hade dom bra musli? Viktigt att få i sig ordentligt med fibrer när man är utomlands.
Hade inte ens en tanke på att ha den servetten i knät den var ju mindre än en näsduk typ. Brie osten var mycket bra!Jag är nördig och gillade den här tråden. Jag bodde ju där för typ 2 veckor sedan. Tycker servetten med besticken är för liten. Den täcker inte knät. Ser att juicestationen är annorlunda än för 2 veckor sedan. Då var det stora behållare uppepå med kran att hälla ut. Då fanns det även grön smoothie varje dag.
Håller med @Golfkillen att det sällan är bra ost på frullarna. Tror det är för att vi är ett ostland men det är få som äter ost som vi. Tyckte brien var god. Åt den varje morgon med vindruvor.
Jag gillade också hotellet. Det är ett bra hotell genomgående. Trevlig Tokyovistelse.
Ingen aning, fanns massa olika flingor att välja på så något passar nog dig i smaken.Hade dom bra musli? Viktigt att få i sig ordentligt med fibrer när man är utomlands.
Det var sunday breakfast och inte sunday brunch, någon ordning får det vara.Champagnen då?