Senaste nytt

Live från Heathrow på YouTube

Har jag missat information på BC om att man kan följa start och landning på LHR på YouTube?
Något som heter FlightFocus 365 sänder live.
Just nu sänder man från bana 27R-09L


Förmodligen vet halva BC om detta och jag är bland de sista på bollen.

Många på BC har säkert koll på dom här också men FYI så kan jag rekomendera dessa två också

BigJetTV är underhållande , sänder från LHR varje onsdag och söndag om jag minns rätt , han kommer även sända på juldagen om jag minns rätt. Sen åker han runt till andra flygplatser en gång i månaden också men då behöver man betala för prenumeration för att kunna se dom

L.A Flights har ATC inlagt också , man kan ju inbilla sig att man är där med en In-N-Out burgare att tugga på också

Finns garanterat massa fler men det är dom två jag brukar kolla på ibland
 

011430121

Medlem
Har jag missat information på BC om att man kan följa start och landning på LHR på YouTube?
Något som heter FlightFocus 365 sänder live.
Just nu sänder man från bana 27R-09L


Förmodligen vet halva BC om detta och jag är bland de sista på bollen.
Känns inte som om detta är en stor succé, ligger på ca 300 personer som tittar på sändningen när jag kollade på juldagen vid 12 tiden.
 
Känns inte som om detta är en stor succé, ligger på ca 300 personer som tittar på sändningen när jag kollade på juldagen vid 12 tiden.
Jag kollade på BigJetTV, både på julafton och juldagen, och där var det 6k+ som kollade , normalt sätt har jag för mig att på vardagar brukar det vara runt 2-3k och helger är det 4-5k+ som kollar
 
Toppen