Så var det dags för sista flyget denna gång med SK868 till Stockholm. Boardingen påbörjades en knapp kvart efter utsatt avgångstid. Mittsätet var tomt och vi avgick punktligt. Den norska pursern var väldigt trevlig och när jag bad om en polarrulle, så sa hon att det egentligen inte gick att få, men hon skulle ordna det i alla fall. Mycket riktigt kom det en polarrulle, men jag fick inte berätta det för någon. Konstigt, då det inte var något knussel med att få det på väg till Oslo. Är polarrullarna det nya vattnet? Jag älskar att SAS är konsekvent inkonsekvent. Även om jag gnäller på SAS så var just denna flygning trevlig och vi erbjöds påfyllning på teet som även här gick att få svart. Vi landade punktligt och nu sitter jag på flygbussen på väg hem. Jag tackar för att ni följde med mig på detta galna äventyr. Tack också för alla uppmuntrande ord. Jag ber om ursäkt för alla stavfel och konstigheter som förekommit i mina texter. Ömsom snurrighet till följd av lite vila samt ibland stressiga tillfällen att publicera (som i bussen vid gaten på LHR dit wi-fi nådde) har jag prioriterat att rapporteringen skulle vara live framför att allt skulle bli korrekt. Doc over and out!