Sitter på pendeltåget Kba-Gbg. Landar Gbg C 15,55. Någon som har plats över för sista benet Gbg-GOT?
Joakim Medlem 26 April 2013 #71 Sitter på pendeltåget Kba-Gbg. Landar Gbg C 15,55. Någon som har plats över för sista benet Gbg-GOT?
011430121 Medlem 26 April 2013 #72 doc skrev: Kommer till gaten enligt beskrivning, men om alla ska checka in först innan alla kommer dit är det väl moment 22? Klicka för att utvidga... Kommer Du med SAS till GOT?
doc skrev: Kommer till gaten enligt beskrivning, men om alla ska checka in först innan alla kommer dit är det väl moment 22? Klicka för att utvidga... Kommer Du med SAS till GOT?
zanga Medlem 26 April 2013 #73 Blir det någon taxi eller ? Fyfan blev just klar med arbetet... stressande. Ses där... jag kollar tråden igen om en stund ifall någon säger något gällande taxi, cheers.
Blir det någon taxi eller ? Fyfan blev just klar med arbetet... stressande. Ses där... jag kollar tråden igen om en stund ifall någon säger något gällande taxi, cheers.
kristerj Medlem 26 April 2013 #74 Dags att gå till bussterminalen. Västtrafik har tydligen 0 minuter i MCT på Landvetter resecentrum där jag ska byta buss. Blir spännande att se om det fungerar!
Dags att gå till bussterminalen. Västtrafik har tydligen 0 minuter i MCT på Landvetter resecentrum där jag ska byta buss. Blir spännande att se om det fungerar!
Martin Björnström Medlem 26 April 2013 #75 Vi sitter i bilen nu på väg mot Landvetter! vi hann med bastu och bubbel både inomhus och utomhus
jumbooze Medlem 26 April 2013 #78 Sätter mig i bilen, riktning norrut mmx-hbg----got, syns på hotellet!