Kan öppna upp med förrätt, rökt anka. Till det, Louis Latour, Corton-Grancey, Grand Cru.
flum Medlem 13 November 2015 #11 Kan öppna upp med förrätt, rökt anka. Till det, Louis Latour, Corton-Grancey, Grand Cru.
Agö Medlem 13 November 2015 #12 flum skrev: Kan öppna upp med förrätt, rökt anka. Till det, Louis Latour, Corton-Grancey, Grand Cru. Klicka för att utvidga... Har vi någon juste bild?
flum skrev: Kan öppna upp med förrätt, rökt anka. Till det, Louis Latour, Corton-Grancey, Grand Cru. Klicka för att utvidga... Har vi någon juste bild?
EBGGOT Medlem 13 November 2015 #14 flum skrev: Har jag räknat rätt blir det 29000 poäng. Klicka för att utvidga... Får du inte också för sträckan som är inställd?
flum skrev: Har jag räknat rätt blir det 29000 poäng. Klicka för att utvidga... Får du inte också för sträckan som är inställd?
flum Medlem 13 November 2015 #15 @Agö , bättre bilder kommer sen. Nu liverapportering. Sen seafood chowder med Krug
flum Medlem 13 November 2015 #17 Lite roligt att hamna på denna kärra (B77W med nya F) då den inte går att boka som award i *A.
flum Medlem 13 November 2015 #19 Lite tråkigt val av mig till varmrätt. Oxfile (men alternativen var lite trista). Till det Chateau Pichon-Longueville, Comtesse de Lalande, 2:e Cru, Pauillac.
Lite tråkigt val av mig till varmrätt. Oxfile (men alternativen var lite trista). Till det Chateau Pichon-Longueville, Comtesse de Lalande, 2:e Cru, Pauillac.