Cristoffer Cedergren
Medlem
Maila guldsupporten iställetYes det stämmer, visades i appen och fick ett mail idag.
Nu bokat om
Maila guldsupporten iställetYes det stämmer, visades i appen och fick ett mail idag.
Nu bokat om
Maila guldsupporten istället
Vad säger EU-reglerna om sånna här händelser?Ringde guldsupporten och de sa att jag har rätt till att få tåg till Stockholm, men dock ej Hotell.
Får maila dem med antar jag för att klaga lite ytterligare....
Kanske inte lönt att klaga till SAS just nu men absolut lönt att visa att det finns ett behov av någon mer linje från LPI än till AMS. Funderar på nån civilicerad form av namninsamling för att stötta Camilla & co i det arbetetDet är en tråkig historia att SAS kastar in handduken. Antar att det är många som drabbas liksom jag. Åker min sista tur med SAS på tisdag från LPI. Hoppas på en statusmatch med KLM och det lät lite lovande från flygplatsrepresentanten.
Jag som reser mycket till Tyskland ser att tiderna med KLM är lite sämre, framförallt hemresan. FRA tex. Där kan man åka 20:30 med SAS men 18:00 med KLM och har man 2.5 timmar till flygplatsen så är det bra med en sen avgång... Jag antar att det inte är lönt att klaga. Livet går vidare...