Senaste nytt

Ligger SAS hemsida nere?

Är det bara jag som har problem? Skulle behöva boka om men får inte upp mina bokningar. Har någon annan problem?

Sedan några dagar tillbaka så ser jag bara Extrapoäng-aktiviteterna i min Account activity, Gäller både App och hemsidan. Dessutom är poängsaldot olika i appen och på hemsidan. Någon annan med samma problem?

Sedan några dagar tillbaka så ser jag bara Extrapoäng-aktiviteterna i min Account activity, Gäller både App och hemsidan. Dessutom är poängsaldot olika i appen och på hemsidan. Någon annan med samma problem?

Ja. Ser inga flygningar. Således bara extrapoäng i Appen. Har inte kollat websidan.

Pratade med en kompis från SAS som sa att man höll på att mecka med internetdatabasen och byta servrar, därav kunde det vara problem med sas.se

Har faktiskt ingen aning vad det är men fattade att något ändrades som kunde orsaka problem på hemsidan.
Måske er det sådan at hjemmesiden og app ikke er koblet op imod deres produktionsdatabase, men derimod til en kopi af produktionsdatabasen som løbende synkroniseres. Jeg synes at det sommetider virker som om at data ikke er helt synkront så det kunne være forklaringen.

Toppen