drW
Medlem
Fick nyss ett mail från LifeMiles med följande innehåll, vilket jag inte kan se har meddelats tidigare:
Har inte heller sett det kommenterat så mycket. Hedervärt att de går ut så pass långt i förväg med informationen åtminstone.
Fick nyss ett mail från LifeMiles med följande innehåll, vilket jag inte kan se har meddelats tidigare:
Ja, med tanke på ett amerikanskt flygbolag (Delta) inte meddelade någonting även efter ändring av award chart eller ett brittiskt flygbolag (British Airways) meddelade inte heller om kommande ändring av avbokningsregler av bonusresor för British Airways Executive Club Gold medlemmar, trodde jag inte att ett colombianskt flygbolag skulle meddela förändringar i långt förväg. (fördomsfullt).Hedervärt att de går ut så pass långt i förväg med informationen åtminstone.
Ja, med tanke på ett amerikanskt flygbolag (Delta) inte meddelade någonting även efter ändring av award chart eller ett brittiskt flygbolag (British Airways) meddelade inte heller om kommande ändring av avbokningsregler av bonusresor för British Airways Executive Club Gold medlemmar, trodde jag inte att ett colombianskt flygbolag skulle meddela förändringar i långt förväg. (fördomsfullt).
Bara jag som misslyckas med att köpa med hjälp av mitt British Airways Visa? Deras bedrägerisystem verkar automatiskt neka transaktionen...
Testade tre gånger men fick sen nog och tog mitt SJ Prio MasterCard/SEB istället.
Bara jag som misslyckas med att köpa med hjälp av mitt British Airways Visa? Deras bedrägerisystem verkar automatiskt neka transaktionen...