Senaste nytt

LifeMiles Buy Miles 100% Bonus kampanj, t.o.m 2014-DEC-19

Köpte så mycket jag kunde i LifeMiles Cybermonday promotion. Tyvärr kunde jag inte köpa så många miles på grund av att jag redan har köpt tidigare under året, men till priset USD 14.67 per 1000 miles, så kunde jag inte motstå att köpa. Jag förlänger dessutom giltighetstiden på alla mina miles till januari 2017 och jag är säker på att dessa miles ska komma väl till pass någon gång innan dess.

Köpte också en omgång miles under Cybermonday. Hade tyvärr inte möjlighet att köpa några mängder, men tyckte det var värt att passa på.
Behöver bygga en schyst depå för kommande skojigheter...

Köpte också en omgång miles under Cybermonday. Hade tyvärr inte möjlighet att köpa några mängder, men tyckte det var värt att passa på.
Behöver bygga en schyst depå för kommande skojigheter...

Tror man börjar bli gammal å mossig i huvudet, fick mail om detta och skulle köpa men började pula med annat hemma.
Satt mej vid datorn igen lite över midnatt å då va d försent, suck...:mad:

Jo ja tror d, detta gav ju dock lite mera "Bang 4 the buck", nåja...
Vet inte riktigt vilket FFP man ska satsa på att köpa poäng i bara!?
Har ganska mycket poäng som ligger å "skräpar" hos US men det har ju blivit mycket sämre nu när AA kom med i spelet. :(
Ja d e duktiga I-lands problem man dras med :D

Detta kom nyss i ett email:

Dear staff:

Just for you! LifeMiles has increased your maximum miles purchase limit up to 250.000 LifeMiles. Take advantage of this promotion and Buy miles 2X1, so you can continue enjoying your miles by flying or with our commercial partners.

It´s very easy! Buy now at LifeMiles.com and your miles will be accrued in your account automatically.

Jag fick också detta mail men när jag går in och ska köpa 25 000 miles (och få 25 000 extra) så blir kostnader 1650 USD? Jag får det till att det bör bli 825 USD?

Ja, det har du rätt i. Jag såg också 1650 USD och tyckte att det såg dyrt ut.
Någon som har köpt 150k redan och som ser "rätt" pris för miles över detta?

Toppen