Synd att jag missade denna. :mad: Någon som vet frekvensen på dessa kampanjer historiskt sett?
Henrik_B Medlem 19 Mars 2014 #21 Synd att jag missade denna. Någon som vet frekvensen på dessa kampanjer historiskt sett?
Dr. Miles Expert 19 Mars 2014 #22 Henrik_B skrev: Synd att jag missade denna. Någon som vet frekvensen på dessa kampanjer historiskt sett? Klicka för att utvidga... Buy miles kampanj (samma ratio som transfer miles) har varit 4 gånger per år hittills.
Henrik_B skrev: Synd att jag missade denna. Någon som vet frekvensen på dessa kampanjer historiskt sett? Klicka för att utvidga... Buy miles kampanj (samma ratio som transfer miles) har varit 4 gånger per år hittills.
Stefan62 Medlem 19 Mars 2014 #23 Stefan62 skrev: Kan man dela i flera steg så skulle det ju vara bra...dvs en som har poäng delar och den som får delar till nr 3 osv - den siste delar till nr 1. Intresserade kan pm:a så håller jag ihop det. Klicka för att utvidga... Jag försökte få till en byteskedja, men det vara bara en som "nappade" och då gick det inte för vi har båda "0" på kontot.
Stefan62 skrev: Kan man dela i flera steg så skulle det ju vara bra...dvs en som har poäng delar och den som får delar till nr 3 osv - den siste delar till nr 1. Intresserade kan pm:a så håller jag ihop det. Klicka för att utvidga... Jag försökte få till en byteskedja, men det vara bara en som "nappade" och då gick det inte för vi har båda "0" på kontot.
T TommyL Medlem 19 Mars 2014 #25 Jeg byttet mellom min og fruens konto...hadde ingen poeng, så kjøpte 3000 poeng for ordinær pris, og byttet 5 ganger mellom de to kontoene. Vips 96000 poeng. Det gikk helt fint.
Jeg byttet mellom min og fruens konto...hadde ingen poeng, så kjøpte 3000 poeng for ordinær pris, og byttet 5 ganger mellom de to kontoene. Vips 96000 poeng. Det gikk helt fint.