Senaste nytt

Lifemiles 100% Transfer bonus (t o m 2014-MAR-17)

Ungefär 10 öre per poäng blir det va?

Bra, men inte överdrivet bra (precis min värdering av poängen). Jag är intresserad om några dagar när jag är åter i Sverige (läs efter helgen) om det finns någon som vill vara min vän för ett ömsesidigt givande och tagande.

Ungefär 10 öre per poäng blir det va?

Bra, men inte överdrivet bra (precis min värdering av poängen). Jag är intresserad om några dagar när jag är åter i Sverige (läs efter helgen) om det finns någon som vill vara min vän för ett ömsesidigt givande och tagande.

Om du har poäng så kan jag vara intresserad! Mitt konto är (tyvärr) helt tomt just nu.

Har jag ränkat rätt i hastigheten så betalar man samma för milen som vid 100%-bonuskampanjerna:confused: Bra, men inte lika bra som USDM's share.

Har jag ränkat rätt i hastigheten så betalar man samma för milen som vid 100%-bonuskampanjerna:confused: Bra, men inte lika bra som USDM's share.

Det är korrekt att det är samma pris som de tidigare haft vid 100% kampanjerna.

Ang. USDMs share kampanjer är det få saker som slår de, skulle vara alla sign up bonusar de har i USA. Hoppas USDM kommer köra fler share till fördelaktiga priser i frmtiden

Kan man dela i flera steg så skulle det ju vara bra...dvs en som har poäng delar och den som får delar till nr 3 osv - den siste delar till nr 1.

Intresserade kan pm:a så håller jag ihop det.

Har någon sett något finstilt om hur länge ett konto ska har varit aktivt för att göra överföringar?

Kan bekräfta att konto EJ behöver vara skapat innan något speciellt datum för denna kampanj, går alltså bra att skapa ett nytt konto idag till en familjemedlem t.ex. och skicka miles fram och tillbaks den vägen om man vill.

Last edited:
Toppen