Jakob Österberg
Medlem
Du kan ställa samma krav på kortutgivaren som på Lufthansa. Och eftersom du inte har betalat ännu (antar jag) så är det de som behöver stämma upp dig i rätten snarare än tvärtom, om det nu skulle gå så långt. Jag hade känt mig lugn som en filbunke med det där caset.Det tycker jag också, men än så länge har LH inte svarat så vi får se om dom håller med mig.
Del av problemet är att det är omöjligt att bevisa vad som stod på hemsidan, jag tog ingen screenshot till att börja med (dumt i efterhand) men en screenshot är såvitt jag förstått inte hållbart som bevis oavsett. Med andra ord gäller det att personen på kundtjänst själv vet vad man lovade, och vi vet ju vad budorden för resenärer säger...
Nåväl, när jag får svar ska jag meddela hur det gick. Det är ju bra att det inte verkar vara flera som drabbats åtminstone!
Men, betala inte! Då blir det betydligt jobbigare...