Senaste nytt

LH Business på A350 vs LX Business på 777?

LPC123

Medlem
Jag har gått från att aldrig flugit i C till att ha testat ganska många produkter senaste 2 åren.. De som skriver reviews letar detaljer att anmärka på eller uppmärksamma. Självklart kommer det brister med allt men både LX och LH levererar hög standard.

Jag gillar LH A350 för det känns luftigt och skönt.. Andra vill ha 100% privacy. Ni flyger med bebis och är minst 3 pax.. så tronsäten hit och dit är oviktigt :)
Håller med dig i detta. Har också flugit en del C för första gången under dom senaste 3 åren och har varit nöjd med alla. Skillnaden från Eco till Business är stor även om det är en lite sämre Business produkt. Så ja jag tror man blir nöjd med vilket som när man får förmånen att flyga i C
 

Carlos

Medlem
Tack alla! Då blir det LH eftersom dom flyger från HND istället för NRT.

Nu får vi bara hoppas att crewet är på gott humör. Vi flyger via MUC och har för mig att folk brukar gilla LHs MUC crew bättre än FRAgänget.
 

Jonas C

Medlem
Stora fördelen med att välja Lufthansa över SWISS är jumbon och upper deck. Hårdvaran skulle jag betrakta som likvärdiga. Finare finish på SWISS, men stolen är inte lika bekväm i lounge och sovläge tycker jag. När det kommer till de mjuka aspekterna och markupplevelsen så slår SWISS Lufthansa med hästlängder.
 
Toppen