Senaste nytt

Letar bra sökmotor för flygbiljetter

Lokföraren

Medlem
Hej!
Jag skall resa lite i höst.

2 pax Arlanda-Tel Aviv (måste vara framme den 31 på morgonen, eller en dag innan)
1 pax Barcelona-Arlanda (avresa kvällen den 8 november eller dagen efter, om det är väldigt billigt den 9 nov på morgonen annars på kvällen)
1 pax Barbados - Arlanda (kanske med stop i Miami eller så ett par dagar, funderar på att ta en kryssning tre-fyra dagar från Miami om det passar)

Men, frågan är egentligen vilket sökverktyg som är bäst att använda, eller är det typ momondo, flygresor eller liknande och paapper/penna som gäller :)

Momondo, Skyscanner, Kayak, ITA Matrix, flygresor.se, Og check altid de originale flyselskaber. Det er langtfra alt som dukker op i selv den bedste portal? Nobody's perfect. Maaske Expertflyer, men dertil har jeg ikke koerekort selv...(det har mange andre her paa forum'et). Hvis priserne gaar op, maa du skifte til andre browsere, da der synes at opbygges "uheldige" cookies/spyware der stresser folk idet de faar priserne til at stige hele tiden for at lokke folk til at hugge til mens priserne maaske ligger fuldstaendigt konstante og stille paa andre portaler/browsere/OTAs.

Jeg selv bruger mest partielle screenshots og de endelige webadresser samt skriver det ind (sammen med mine noter) i Word filer, da man ikke kan huske de vigtigste detaljer/ideer naar man endelig skal til at bestille...derved undgaar man at blive bombet tilbage til square 1. Ideerne kommer undervejs. De fleste af os har jo en bunke af vanskelige (for andre hoejst uigennemskuelige) criterier der skal spille sammen (pris, FFP, convenience, tid, antipatier, fordomme, allergier, tørst :), pålidelighed, baggage, smukke stewardesser, højt til loftet, sovemuligheder, flytype, støj, etc.)

Toppen