Ha, du läser mina tankar.. Jag går just och funderar på om jag ska investera iExperflyer igen.(jag har läst att de lagt in lite mer *A det sista. Men för all del om någon vänlig själ har möjlighet att se efter så är jag väldigt tacksam. LHR-BOG 29/10 2016Hej, nej, business i 787:an var i en enda genomgående kabin. Har Du kollat om Du kan få fram seat map för flyget ifråga (A330) på Expertflyer?
Du ska aldrig lita fullt ut på Seatguru! Men... Jag har pratat med Avianca och de kommer flyga mer A330 med 1-2-1 konfig på sträckan än man gjort tidigare.Jag ska flyga samma rut - enligt Seatguru är min flight 2-2-2 och enligt expertflyer är det 1-2-1 - vet någon vem man bör lita på?
Ska flyga A330 i vår.
Tusen tack!
Angående kabin tror jag du har rätt. Hade jag rest 2 st. så hade jag valt en fönsterplats och en mittplats.Kan det vara så att det är en businesskabin på 787 men tvådelad på A330? De har ju knappast flyttat dörrarna på A330...
Om man flyger 2 st i Aviancas 1-2-1-business, var är det då bäst att sitta? På 2-säte eller på var sin sida om gången?
Hej, nej, business i 787:an var i en enda genomgående kabin. Har Du kollat om Du kan få fram seat map för flyget ifråga (A330) på Expertflyer?