Hahaha, man upphör aldrig att förvånas.Som väntat fick jag fråga efter en nalle till dottern.
Jag såg att en värdinna tog en bunt med block och nallar och gav barnen i GO. I Plus blev vi utan (om man inte frågade).
Edit: ARN-PMI imorse.
Avsaknaden av konsekvent / lika service är ja vad ska man säga.....men detta är ju en paradgren för SAS...Hahaha, man upphör aldrig att förvånas.
Det kan være mange årsaker til at flyvertinnene valgte å prioritere slik de gjorde, for alt vi vet hadde de ikke fått med seg det var barn tilstede i PLUS....
Det var var ca 5-7 barn i plus.
För mig är det en "sanning" att de inte per default delar ut leksaker. Jag kan inte säga att jag gjort en vetenskaplig undersökning.
Bara flugit med barn 24ggr.
Hvor mange ganger har du sendt feedback når du har vært misfornøyd, sånn gjennomsnittlig, da?Jeg for eksempel, som anklages for å være "sveiseblind" for SAS er ikke vond å be om å sende feedback hvis jeg opplever noe jeg ikke setter pris på. Jeg har varslet alt fra dårlig håndtering av baggasje til direkte ufine cabin crew.