Senaste nytt

Le club event Yasuragi

Är inbjuden via email, men när man försöker välja ett av de tre eventen så kommer det upp en text att jag saknar den mängd poäng som krävs för att anmäla sig. Formuläret som det pratas om längst ner på samma sida visas aldrig. Är inlogga på Accor samtidigt och har 35k+ poäng.

Texten som visas är "Sorry, you do not have access to this offer because your account does not yet have the required credit."

Får upp samma meddelande trots 37k och fortfarande ingen inbjudan.

Lite OT men klev för ca 2 veckor upp från guld till platinum och fick ett välkomstmail på Spanska .
Mina Spanska kunskaper är oerhört begränsade, så min fråga till AccorHotels-teamet i Norden är: Måste man kunna Spanska för att behålla sitt platinum medlemskap ? ? ?

Har själv 16 000 poäng och ingen inbjudan. Står bara att jag saknar poäng när jag trycker på bifogad länk. Går inte att logga in heller via länken..

Kanske Accorteamet kan fixa detta om man vill anmäla sig eftersom det tydligt finns problem.? Dels med att inbjudan inte gått till alla med Platinum och långt mer än 3000 poäng och dels med att bifogad länk direkt säger att poäng saknas och inloggning inte är möjligt. Bästa är väl om Accorteamet går ut med en mailadress där man skickar sitt medlemsnummer för att anmäla sig. Då blir det ju enkelt att kolla både status och poäng.

Attans det här skulle jag riktigt gärna velat uppleva! Synd att man nyss använde alla poäng för award nätter och kvar finns knappa 1200 poäng

Hmm, är på jobb i annat land då. Iofs har jag varit några gånger på Yasuragi, men det har varit så bra att jag aldrig får nog :)

Hej @Direktorn @Schlaake @simeo och @lillemannen

Vi har haft tekniska problem och ber verkligen om ursäkt för detta.
Vi kommer att göra ett nytt utskick imorgon bitti som vi hoppas når er alla. Om ni ändå inte skulle få den inbjudan heller får ni gärna inboxa oss era kontaktuppgifter så skickar vi ut till er manuellt.

Bästa hälsningar,
AccorHotels-teamet i Norden

Toppen