Dr. Miles
Expert
Visa bifogad bild 7554
Biolite Campstove är en vedeldad grill/spis som driver en generator.... Sen kan du laga mat på den också!
1000kr kostar den iaf.
Man kan äta massor av ärtsoppa och försörja batteriet med egentillverkad biogas.
Visa bifogad bild 7554
Biolite Campstove är en vedeldad grill/spis som driver en generator.... Sen kan du laga mat på den också!
1000kr kostar den iaf.
Vicken häftig grej! haha. Fast jag brukar skippa elprylar när jag är i naturen.Men den första finns det ju fortfarande en nytta med, om eltillförsel saknas helt
En annan intressant laddare om man befinner sig på en plats där det inte finns eltillförsel (helst inte inne i plane) :
Visa bifogad bild 7554
1000kr kostar den iaf.
Men den första finns det ju fortfarande en nytta med, om eltillförsel saknas helt
En annan intressant laddare om man befinner sig på en plats där det inte finns eltillförsel (helst inte inne i plane) :
Visa bifogad bild 7554
1000kr kostar den iaf.

Den den var helt underbar!
Detta alternativ borde väl fungera om man riktar alla ventilationsfläktar på sin sätesrad mot denna fläkt?
Visa bifogad bild 7555
Med den här räcker det med att du sitter vid ett fönster, den lär vara grym till Boeing 787:ans fönster
Visa bifogad bild 7556
Om din medpassagerare snarkar så kan detta vara ett bra alternativ, ljuddämpare och laddare (2in1):
Visa bifogad bild 7557
Min favorit är den sista! Tänk när man ligger i sin businessclass-fåtölj på planet och ser ut som Darth Vader.... När flygvärdinnan frågar: Vad gör du? - Jag laddar mobilen![]()