Herr Sjödin
Medlem

Frågar ni mig är denna oslagbar. Aldrig sett att den finns ombord på ett flyg dock.
Pepsi hittade man ombord på Norwegian, i övrigt tunnt bland flygbolagen.Önskar att Pepsi Max vore vanligare bland flygbolagen klart godare än Cola Zero.
Angående Riedels Coca-Colaglas så är de mycket riktigt ej i produktion längre tack vare att samarbetet med Coca-Cola Company är över. Hörde något rykte om att det skulle komma ett annat snarligt format glas från Riedel men det är obekräftade uppgifter.
Ursäkta vem har berättat det för dig, för du har väl inte........?Pepsi hittade man ombord på Norwegian, i övrigt tunnt bland flygbolagen.
Man läser väl resereportage...Ursäkta vem har berättat det för dig, för du har väl inte........?
Var på en glastestning för några år sedan och det som testades var olika glas från Riedel, genomgående var de samma vin, öppnat vid samma tidpunkt, det var en stor skillnad på vinet beroende på vilket glas man drack ur, därför använde jag två identiska glas, som jag har fått av en arbetskamrats pappa som har varit marknadschef på SAS någon gång på 70 talet tror jag, han gick bort strax efter tyvärr, jag fick aldrig reda på när de användes kanske rent av i personalmatsalen vad vet jag, men kanske @Hans Jakobsson eller @Alf minns?
Visa bifogad bild 117690
Oj, jag som var sååå nära att säga upp bekantskapen, ber om ursäkt för min misstanke.Man läser väl resereportage...
Coca-Cola Coffee | PartykungenJag har i stort sett slutat dricka läskeblask men hittade en Zero som var makalöst god och hoppas få se den på flyg inrikes i USA. Här serverar de ju både light och zero när man flyger vilket är bra.
Nämligen Cola Zero Coffee. Perfekt balanserad cola smak med inslag av kaffetoner. Tänk en tesked mild Nescafé med cola.