Senaste nytt

Lämplig datorväska ... för minimalt handbagage.

Har tyvärr personligt väldigt svårt för kombon snygg kostym, krispig skjorta, fint slips, blankputsade skor och en ryggsäck :) Så ibland för det praktiska förlora mot det yttre ;)

Vår IT-avd tog in denna från Samsonite som jag tycker ser riktigt representativ ut för att vara ryggsäck. Stort plus för att den står upp när man ställer ner den. Bra utrymme för prylar eller ombyte.
Samsonite Vectura Laptop Backpack M 38.1-40.6cm/15-16inch Black - samsonite.se

Kör med en ospray pixel i grått. Skönt att bära även tunglastad och ganska sober. Har den ofta till kavaj men jobbar aldrig i slips - så behöver beror väl på hur proper man vill vara. Rymmer 3 dagars packning och dator. Har ett praktiskt litet ytterfack där jag stoppar min genomskinliga nessesär. Rekomenderas. Är i nått funktionsmaterial men snyggt grått fiskbensmönster.

Osprey Pixel Port Herringbone Grey - addnature.com

Last edited:
Som den väsktok jag är köper jag en ny emellanåt. Den senaste är en Qwistion Office bag som är ganska rymlig och smart. Går att göra om från slingback till rucksack i en manöver så har man båda och så är den ganska stylish också.

Som den väsktok jag är köper jag en ny emellanåt. Den senaste är en Qwistion Office bag som är ganska rymlig och smart. Går att göra om från slingback till rucksack i en manöver så har man båda och så är den ganska stylish också.
Kör en likadan och är mycket nöjd. Funkar även att trycka i ett ombyte eller två om man är på kortare resa.
(Rätt namn är dock QWSTION). ;)

Toppen