Lägg ett bud på en uppgradering av din SAS-resa

"NOTE! Monday April 25 - 17:30

Due to technical problems we must unfortunately postpone the launch, we're working on a solution and will hopefully be up and running in a couple of days. Please accept our apologies and come back soon!"

Kronholm skrev:SAS Press office skrev nyss på twitter att tekniska problemen ska vara lösta "senest i morgen tidlig"Klicka för att utvidga...
Lustigt med en sådan diffus tid, för mig är tidigmorgon ca 04,00-06,00 jag vet en BC medlem vill inte avslöja att det är @fcx, han skulle nog säga 09,00-11,00

Adam W skrev:"NOTE! Monday April 25 - 17:30 Due to technical problems we must unfortunately postpone the launch, we're working on a solution and will hopefully be up and running in a couple of days. Please accept our apologies and come back soon!"Klicka för att utvidga...

Nåja...köpte billiga Go bara för att testa systemet innan jag läste nyheterna här. Nåväl, hoppeligen de kommer igång så jag tror jag spara mina biljetter iaf och inte 24h-avbokar.

Kronholm skrev:SAS Press office skrev nyss på twitter att tekniska problemen ska vara lösta "senest i morgen tidlig"Klicka för att utvidga...
När jag kollade för någon timme sedan så står det samma sak. Då kan man dra slutsatsen att SAS Press Office inte är en småbarnsförälder, utan snarare en bakfull student 1a maj.

Inte så otåliga...//emoji.tapatalk-cdn.com/emoji6.png

Vänta och se vad som kommer, när det kommer... //emoji.tapatalk-cdn.com/emoji106.png

toer00 skrev:Inte så otåliga...Vänta och se vad som kommer, när det kommer...Klicka för att utvidga...
Fast skriver SAS först den 25 och sen när det blir fel att felet skall vara löst på morgonen den 26, då får man lov att nämna det och vara otålig.

Får är snälla djur... //emoji.tapatalk-cdn.com/emoji231.png

Alla IT projekt blir försenade pga överoptimistiska krav fr ledningar som försöker tvinga fram förtida lanseringar, men verkligheten kommer alltid i kapp... //emoji.tapatalk-cdn.com/emoji6.png

Det är fortfarande morgon i vissa tidszoner...

(Nu ligger väl SAS IT iofs i indien och de är åt andra hållet, men ändå..)

toer00 skrev:Får är snälla djur...Alla IT projekt blir försenade pga överoptimistiska krav fr ledningar som försöker tvinga fram förtida lanseringar, men verkligheten kommer alltid i kapp...Klicka för att utvidga...
Eller så är IT på SAS grymt oorganiserade och klarar inte av att testa ett system tillräckligt.

Back