Nepp, helt omöjligt som tur är. Annars hade terrorister haft det lite för lätt
P.g.a. tryckskillnaden, borde väl gå att öppna på lägre höjd...
Nepp, helt omöjligt som tur är. Annars hade terrorister haft det lite för lätt
Lifetime ban and £85,000 bill for passenger whose disruptive behaviour led to RAF scrambling fighter jets | Jet2.comJag funderar på om det var dörren till cockpit och var på och inte dörren ut?
Länken funkar inte på min telefon iallafall men om det står AirPort doors så känns det ju konstigt, borde nog stå Airplane doors i sådana fall.Lifetime ban and £85,000 bill for passenger whose disruptive behaviour led to RAF scrambling fighter jets | Jet2.com
"Airport doors" låter som en dörr ut.
Haha, autocorrect...Länken funkar inte på min telefon iallafall men om det står AirPort doors så känns det ju konstigt, borde nog stå Airplane doors i sådana fall.
Men spekulerar ju bara lite
Miss Haines displayed a catalogue of aggressive, abusive and dangerous behaviour on the aircraft, which included attempting to open the aircraft doors during the flight.
Aspbergers syndrom har flera gånger tidigare betraktas som en allvarlig psykisk störning i rättspraxis. Se mitt tidigare inlägg.
Jag tror att du skulle bli än mer orolig om alla meddelade sin psykologiska status innan en flight.Om personer har en allvarlig psykisk störning och som kan riskera livet på alla paxen på ett flygplan t ex få frispel och öppna dörren i luften skall förstås inte få flyga.
Nu vet jag inte vad lagen (danska eller grekiska) säger men jag tycker att om man inte informerat flygbolaget/kapten om det så är det oroande.
Word...Jag tror att du skulle bli än mer orolig om alla meddelade sin psykologiska status innan en flight.
Det räcker med att studera hur ffa affärsgubbar beteer sig när prioboarding inte fungerar.
Borde en person med det handikappet verkligen sitta vid en nödutgång då? Det finns ju restriktioner om andra saker som gör att du nekas dessa platser. Det känns ju lite svajigt OM det skulle hända något och det behöver utrymmas. Det borde hon meddelat vid boarding tycker jag.