Senaste nytt

Kvarglömt på flygplan?

JockeS

Medlem
Frugan råkade glömma kvar sina hörlurar på planet efter vi landat på O´hare häromdagen och vid kontakt med kundtjänst så hänvisas jag till flygplatsens Lost & Found.
Dock så hänvisar dom tillbaka till flygbolaget, SAS, som i sin tur återigen hänvisar tillbaka till flygplatsen.

Någon som har en bättre lösning än SAS ktj info jag får?
 

mha321

Medlem
Ingen aning om hur det funkar på O'Hare men i Stockholm hamnar det iallafall på Arlandas lost&found, flygbolagen har ingen egen.

De kanske tog med den till ursprung och lämnade den på ARN eller CPH?
 

Hachans

Medlem
Frugan råkade glömma kvar sina hörlurar på planet efter vi landat på O´hare häromdagen och vid kontakt med kundtjänst så hänvisas jag till flygplatsens Lost & Found.
Dock så hänvisar dom tillbaka till flygbolaget, SAS, som i sin tur återigen hänvisar tillbaka till flygplatsen.

Någon som har en bättre lösning än SAS ktj info jag får?
Det kan ju hända att de dyker upp.

Men jag tror det är dags att kolla över Drulleförsäkringen om det var väldigt dyra för jag tro personligen att ni nog inte kommer se de lurarna igen.
 

LPC123

Medlem
Ingen aning om hur det funkar på O'Hare men i Stockholm hamnar det iallafall på Arlandas lost&found, flygbolagen har ingen egen.

De kanske tog med den till ursprung och lämnade den på ARN eller CPH?
Ja helt rätt för tösen glömde sina lurar på planet till Stockholm och dom fick pappa snällt hämta ut på lost&found på Arlanda när jag kom dit nästa gång
 
Toppen