Jag försökte bläddra med några dollarsedlar samtidigt som jag frågade om det fanns någon Krug i loungen och svret blev "No, only in Al Safwa. Everybody asks about Krug". Som sagt, den fanns i baren på A380 och smakade mycket bra.
Jag försökte i deli'n. Fast jag kanske inte så tydlig med att jag hade för avsikt att lämna "dricks", så vi ska inte utesluta möjligheten att det faktisk går. Det var en hel del andra gäster där också så det är väl känsligare då.Försökte du i "Deli'n eller buffen ? Jag har lyckats flera ggr i deli'n och flaskan hämtas så klart ifrån Al Safwa och förmodar att de delar på "mutan" .
Uuuuupss, Det er over min moralske grænse. Hvis vi starter på dette banker vi jo Doha tilbage til stenalderen. Hvilken etik vil disse tjenere få? Småkorruption af værste skuffe, sorry!Det har fungerat bra att köra det Afrikanska tricket ( 5 eller 10 dollarsedel diskret i handen) för att få en flaska att diskret dyka upp.
Det har fungerat bra att köra det Afrikanska tricket ( 5 eller 10 dollarsedel diskret i handen) för att få en flaska att diskret dyka upp.