Senaste nytt

Krug i Qatar Airways Al Mourjan Lounge

Den verkar numera var helt borta från Al Mourjan. Finns i Al Safwa och ombord på baren i A380:n. I Al Mourjan finns nu istället Billecart-Salmon och Taittinger Rosé (dvs. samma combo som tidigare fanns ombord, så det kanske är en tidsfråga innan även dessa blir nedgraderade). Hittade även Billecart-Salmon Rosé men gången därpå var den försvunnen, förhoppningsvis bara tillfälligt.

Jag försökte bläddra med några dollarsedlar samtidigt som jag frågade om det fanns någon Krug i loungen och svret blev "No, only in Al Safwa. Everybody asks about Krug". Som sagt, den fanns i baren på A380 och smakade mycket bra.

Jag försökte bläddra med några dollarsedlar samtidigt som jag frågade om det fanns någon Krug i loungen och svret blev "No, only in Al Safwa. Everybody asks about Krug". Som sagt, den fanns i baren på A380 och smakade mycket bra.

Försökte du i "Deli'n eller buffen ? Jag har lyckats flera ggr i deli'n och flaskan hämtas så klart ifrån Al Safwa och förmodar att de delar på "mutan" .

Försökte du i "Deli'n eller buffen ? Jag har lyckats flera ggr i deli'n och flaskan hämtas så klart ifrån Al Safwa och förmodar att de delar på "mutan" .
Jag försökte i deli'n. Fast jag kanske inte så tydlig med att jag hade för avsikt att lämna "dricks", så vi ska inte utesluta möjligheten att det faktisk går. Det var en hel del andra gäster där också så det är väl känsligare då.

Toppen