Senaste nytt

Kräver 100 000 av Norwegian för knuffat barn

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hittade en annan del av storyn på fb:

Visa bifogad bild 61062
Fast om han inte svarar med en gång utan han hävdar att flygbolaget varit på honom flera gånger om anspråk så var det ju ingen initial ilska som fick honom att säga 100.000. Han har ju då haft gott om tid att tänka igenom situationen och vad han skulle begära.

Detta luktar som ett sätt att rättfärdiga hans agerande. Var det norwegian som tvingade honom gå till tidningen också?

Bra gjort av pappan tycker jag! Det hade väl varit nog illa om det varit en vuxen person som blev knuffad. Nu var det ett försvarslöst barn!! Hade mitt barn blivit knuffat av en flygvärdinna hade jag blivit vansinnig!

Bra gjort av pappan tycker jag! Det hade väl varit nog illa om det varit en vuxen person som blev knuffad. Nu var det ett försvarslöst barn!! Hade mitt barn blivit knuffat av en flygvärdinna hade jag blivit vansinnig!

Jag tror faktiskt inte att det var en knuff, utan snarare något annat.

Hur hade Du agerat om någon annan än en flygvärdina knuffat Ditt barn?

Kom igen nu - så farligt är det inte om ett barn får lära sig den hårda vägen att man ska flytta på sig!

Och du tror seriöst att en flygvärdinna knuffar en treåring med flit? Stor humor. Pappan verkar vara PR kåt. Det kan ju mycket väl vara så att barnet stod lite i vägen och blev knuffad/puttad/stött av flygvärdinnan oavsiktligt. Glöm inte att det allra mesta som står i Aftonbladet är inget annat än BS.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen