Senaste nytt

Kostnad ESTA USA

Canadien

Medlem
Precis. Träff2 är en scam. De skriver detta längst ned. Funkar säkert bra men det kostar.

Legal Disclaimer: ESTA.US is a private information website not affiliated with the United States Government.
 

ulagun

Medlem
Här är sidan.
ESTA@n3plvcpnl53125.prod.ams3.secureserver.net

De är oerhört snabba på att återkomma och konfirmera
Tag varning!

Känner mig oerhört dum och som agehall påpekar har jag tidigare tidigare ESTA kontrollerat online. Borde ringt varningsklockor när detta inte gick på sidan jag var inne på, men smått stressad och tjusig hemsida bara konstatera jag åkt på en blåsning.
Förhoppningsvis kanske till varning för någon annan här på BC

Kontaktar AMEX och ser om jag kan häva köpet. Samtidigt gå igenom föräldrars namn (döda sedan 10-tals år ) och hela rasket igen känns inte speciellt motiverande.
Får bli att turista och Kanada i fortsättningen, mycket enklare procedur.(en av många anledningar numera)
 

Hachans

Medlem
Ja, jag misstänker också det.

Så här reslutat ser ut när man söker ESTA på Google.se.
2:an och 7:an tror jag att det är en fusksajt.

Det är tillåtet att använda sig av externa sajter, typ en resebyrå, men de ska ju vara tillförlitliga.

OP borde nog också spärra sitt kort, den där adressen såg inte ens ut som någon som försöker låtsas vara seriös...
 

Valley

Medlem
Var själv nära att torska.
Siten var väldigt lik den officiella. Men det var beloppet som gjorde att jag insåg att det inte stod rätt till.
 
Det är 100% scamsite, eller är det så att man får ESTA fast en mellanhand?

Betalade 190 dollar cirka för mitt E-1, så låter ju nekligen dyrt..
 
Toppen