Senaste nytt

Kort weekend till Hong Kong med Cathay Pacific

Taggen

Medlem
Eller som min kollega säger.
”Benutrymme är relativt. Allt beror på hur stor röv man har. Med en stor bakdel måste man sitta längre fram på stolen.” ;)
Så vad du säger är att många personer här på BC är stora arslen då de flyger business, vilket rimligtvis krävs enligt din kollega för att få plats?
 

palmen

Moderator
Det där benutrymmet känner jag väl till. Riktigt uselt! Gör att man nästan hellre väljer Norwegian mellan MAD och ARN.
Alla dagar i veckan kommer jag välja Norwegian över detta framöver om det finns som val.

Vad föranledde denna resa från första början? Visst är det roligt att flyga för flygandets skull! Men det här känns lite som självplågeri att flyga så långt i ekonomi, bara för att...
Fick lite akuta saker att fixa i Hong Kong, detta var billigaste alternativet, allt annat var dubbelt så dyrt. Har varit grymt bra med allt förutom Iberia flighten som var vidrig. Resan gjorde absolut inte för poäng eller liknande.

Du har aldrig flugit Wizz Air märker jag...
Kan inte vara mindre utrymme än detta.
 

palmen

Moderator
Blev inget stopp på Pontus på vägen hem.
När man anlände med Iberia så kom man rakt ut vid bagagebandet. Är det alltid så? Senast jag kom till T2 inom Schengen så hamnade man ju i vanliga terminalen och kunde gå till loungen, något som ändrats eller bara "otur"?
 

AABack2ARN

Medlem
Måste vara "otur". Vet inte om gate 62 är speciell och att det där finns en direktpassage till baggagebandet då den ligger längst till vänster i terminalen om man står på plattan. Jag har i alla fall aldrig varit med om att man inte kommer ut "airside".

Om du hade haft anslutning till exempelvis Helsingfors, vad hade du gjort då? Tvingats ut på gatan och sedan in genom säkerhetskontrollen? Låter märkligt...
 
Toppen