R
rstenelo
Guest
CPH Advantage funkar klockrent för mig med...
SAS404 skrev:Jag kommer då inte hur jag än försöker. Telia homerun fungerar inte på något sätt. Att skapa ett gratiskonto fungerar inte på något sätt, oavsett om jag försöker göra det online eller på flygplatsen. Enda som kvarstår är alltid att betala och tacka fa.. för att det ialla fall fungerar, men nej huvva sådant tjorv...Kan inte ens bli medlemEller ja kan bli, men kan inte logga in, får alltid fel lösenord....Klicka för att utvidga...
Agö skrev:Jag tror inte att problemet ligger hos CPH Advantage utan hos dig.Instruktionernakan inte bli tydligare. Gå till informationsdisken mellan C- och B-pirarna.Brukar t.o.m. använda detta nätverk istället för SAS WiPoint som till och från är gruvligt segt.Klicka för att utvidga...
Ankomande pax skall också få en ny utgång "ÄNTLIGEN"!!Agö skrev:Så har man då äntligen beslutat sig för att bygga en bro över helvetesgapet. På så sätt kan man smidigt ta sig från metron direkt till fasttrack. Kommer att bli en fröjd.Københavns Lufthavn vil udvide den travle Terminal 3Visa bifogad bild 57479Foto: CPH AirportKlicka för att utvidga...
Fördelen, som jag ser det, är för de som (i) kommer från metron, Clarion, parkeringsgaraget på andra sidan vägen, (ii) är incheckade, (iii) reser utan incheckat bagage och (iv) som vill gå direkt till säkerhetskontrollen utan att tvingas gå ned och trängas med hundratals andra människor (tågresenärer, korvätare, ankommande pax, avgående pax, pax på väg till Terminal 2, etc.) i den lilla yta som utgör Terminal 3 landside.pep skrev:Tak@Agö- er det både for ankommende og udrejsende? Hvor er de helt store fordele og for hvem?Klicka för att utvidga...
Härligt, då det bli lite färre folk på golvet i T3.Agö skrev:Så är då gångbron invigd.Visa bifogad bild 76546CPH tager ny gangbro i brug i Terminal 3 - CHECK-IN.dkKlicka för att utvidga...
Sweet! Och för en gångs skull med bra timing, den får man ju inviga redan nu in veckan.Agö skrev:Så är då gångbron invigd.Visa bifogad bild 76546CPH tager ny gangbro i brug i Terminal 3 - CHECK-IN.dkKlicka för att utvidga...
Korrekt. För oss som är icke bagageincheckande metropassagerare blir detta utmärkt.Ville Fly Småland skrev:Är alltså enda fördelen om man anländer med konventionellt tåg, att man slipper trängas med icke bagageincheckande metropassagerare?Klicka för att utvidga...