hasselbacken
New member
Trasig IFE har jag fått kompensation för så det borde ni kunna få. Har för mig att jag fick 8000 p för det. Var några år sedan är inte helt hundra på summan.
Troligen imorgon då.Once56 skrev:(när systemet fungerar igen?!)Klicka för att utvidga...
Thornado skrev:Nu har jag skickat in ett nytt claim så får se vad det blir för svar.Klicka för att utvidga...
Canadien skrev:Du kommer få en annan handläggare och ett helt annorlunda svar...Klicka för att utvidga...
Brandten skrev:6000 poäng in på kontot efter knackigt fungerande WiFi CPH-HKG. Tackar SAS!Klicka för att utvidga...
Blev ping pong email och sen ifyllt officiellt klagoformulär. 4k på kontot strax därefter som komp. Bra där! Side note, vill inte minnas att jag fyllt i klagoformuläret för denna typen av göromål innan, utan endast mailat diamantsupporten. Anyway, case closed.Kris skrev:Med risk för att trampa utanför trådens omfång. Någon som har erfarenhet av klagan/reklamation av sas wifi på short-haul? Hände mig idag. Fick ett "tack för din feedback svar" endast.Klicka för att utvidga...
Jag fick inga poäng sist i C som EBD till Washington. Bara en ursäkt...Kevinator skrev:Försökte be om kompensation för icke-fungerande wifi på SAS-flyget mellan ARN och EWR. Fick avslag då goodwill-poäng tydligen inte delas ut varje gång och jag har redan fått det för många gånger för samma typ av ärenden (icke-fungerande wifi). Tror att jag har fått poäng totalt vid 3 tidigare tillfällen, för flygningar till Hong Kong och Peking. Är detta en ny regel eller har det alltid varit så? Man får anmäla samma typ av fel max 3 ggr då goodwill-poäng kan betalas ut... ?Klicka för att utvidga...