SilverJonten
Medlem
CPH - PVG
EBD
Reste i C, inget WiFi på hela resan.
Fick 6.000 poäng efter feedback email.
EBD
Reste i C, inget WiFi på hela resan.
Fick 6.000 poäng efter feedback email.
De som led av bristen givetvis. Och få kompensation till sina EB-konton.ARN-HKG 26/4 och hem idag 4/5 i C , inget fungerande WIFI
Biljetten var en bonusresa bokad via mitt konto, men fru & väninna åkte, vem ska söka kompensation?
Härligt med en >1000x varians på svarstid för ett likartat ärende (jämfört mitt eget case). Var dock bara 30% diff på själva kompensationen, så ingen direkt korrelation där...Är EBD och fick 2x4000 poäng för icke fungerande wifi på CPH-PVG-CPH i bokad klass Z. Är långflight 5 av 6 där det inte fungerat nu på en månad.
Måste dock ge de beröm för att svara fort, loggade caset via formuläret på sas.se. 23minuter (!) senare kom svar på mail och poängen var på kontot. Bra jobbat SAS!!