Senaste nytt

Kommer inte in på sas.se "mina sidor"

Även jag har haft svårt att nå Mina Sidor sedan någon vecka. Efter att ha tömt cache etc. kommer jag nu in, men baspoäng och kvalificerande flygningar är plötsligt nollställda (min kvalificeringsperiod löper t.o.m. 31 mars). Tycker nog att systemet lämnar en del att önska.

Även jag har haft svårt att nå Mina Sidor sedan någon vecka. Efter att ha tömt cache etc. kommer jag nu in, men baspoäng och kvalificerande flygningar är plötsligt nollställda (min kvalificeringsperiod löper t.o.m. 31 mars). Tycker nog att systemet lämnar en del att önska.

En annan klassiker!

Samma här. Dök dock upp igen efter att jag efterregistrerat 2 SK flighter manuellt, som man kan tycka borde kommit in per automatik.

Använder normalt Google Chrome men när jag trots tömning av cache och cookies inte fick tillförlitlig funktion använder jag IE explorer 9 och då fungerar allt som det ska.

För min del så har alla kommande resor försvunnit från "MIna bokningar". Vilket var lite otäckt först... Sidan säger "Inga aktuella bokningar finns". Söker jag med namn+bokningsreferens så hittas de. Likadant med IE och FF.

Någon mer med det här problemet?

Jag har samma problem som Flood.
Skulle in och lägga till informationen som krävs för kommande USA resor men icke. Har inte bokningsnummren tillgängliga heller :(

Inte gick det att få igång en chatt med "Eva" heller.

Tur att Businessclass.se finns att tillgå annars hade Panic Mode utbrutit! Första tanken var "Nu har SAS dragit in alla bonusbiljetter!!!!"

Använder normalt Google Chrome men när jag trots tömning av cache och cookies inte fick tillförlitlig funktion använder jag IE explorer 9 och då fungerar allt som det ska.

Om jag tvingas välja mellan IE9 eller att avstå sas.se, så förlorar sas alla dagar i veckan, tyvärr. Dock har jag inte haft några som helst problem med Chrome, iaf inte sista tiden.

Igår dök baspoäng och kvalificerande flygningar plötsligt upp (men inte "mina bokningar"). Idag är ordningen återställd, och allt är nollställt. :rolleyes:

Toppen