Flyger med BA och MH i januari när jag och farfar drar till Bali.Så kan vi ju inte ha det - vilka flygbolag måste vi ordna strejker hos?![]()
Ah, det vore ju kanske tråkigt för farfar... så den kan du få som giltigt förfallFlyger med BA och MH i januari när jag och farfar drar till Bali.
Det ser ut som inofficiell BC Stockholmträff i april blir inte av med tanke på antal personer som deltar dagresa till London Heathrow den dagen.
- lördag 18 april
Kan det vara värt att flytta den till någon annan dag?Det ser ut som inofficiell BC Stockholmträff i april blir inte av med tanke på antal personer som deltar dagresa till London Heathrow den dagen.
Planering av en dagresa med besök på Galleries First i London LHR T5: 2015-APR-18 | BusinessClass.se forum | 300 000 inlägg om resor
Om någon är villig att ordna träffen den dagen i Stockholm trots detta, var så god. Hoppas att ni har det bra också.![]()
Kan det vara värt att flytta den till någon annan dag?
Jag tror att det är bäst att du bestämmer. Du kan ändra första inlägget ju.Vad säger vi om att köra torsdag den 23:e april ?
Eller lördag 25:e? Så blir det en lördag som planerat.Vad säger vi om att köra torsdag den 23:e april ?