Tonton
Medlem
Ser att folk börjat boka flyg till HKG träffen i höst, är det satt något/några datum ?
Sedär: https://www.businessclass.se/forum/threads/inofficiell-bc-träff-hong-kong-28-nov-2020.98748/
Ser att folk börjat boka flyg till HKG träffen i höst, är det satt något/några datum ?
Det låter mycket trevligt! Nu samlar jag inte själv Scandicpoäng eller nätter men kan absolut tänka mig att komma ändå! En weekend i Köpenhamn finns det alltid saker att göra.Men finns det intresse nu t ex ha en BC-träff nästa år i nya Scandic hotellet som öppnar Q1 2021)?
Min tanke är att ha träffen en fredagskväll eller lördagslunch så personer som reser dit kan välja vad de vill göra den den helgen.Det låter mycket trevligt! Nu samlar jag inte själv Scandicpoäng eller nätter men kan absolut tänka mig att komma ändå! En weekend i Köpenhamn finns det alltid saker att göra.
Det låter mycket trevligt! Nu samlar jag inte själv Scandicpoäng eller nätter men kan absolut tänka mig att komma ändå! En weekend i Köpenhamn finns det alltid saker att göra.
Man behöver inte bo på hotellet bara för att man sitter i baren på hotelletScandicpoäng är onödigt om du inte har många hotellnätter. Men det genererar åtminstone 500 EB-poäng per natt
Nej, men det är nog bäst att ta sig ett rum om man sitter i baren allt för länge.Man behöver inte bo på hotellet bara för att man sitter i baren på hotellet![]()
Låt det inte stanna vid en tanke!Min tanke är att ha träffen en fredagskväll eller lördagslunch så personer som reser dit kan välja vad de vill göra den den helgen.
Jag tänkte presentera tanken mer vid vår julträff i Köpenhamn men måste få ett datum som många kan boka.Låt det inte stanna vid en tanke!
Organisera en träff!