Senaste nytt

Kommande BusinessClass.se events

Hur mycket får ett BusinessClass event kosta?

  • < 300kr

    Votes: 1 5,6%
  • 300-1000kr

    Votes: 12 66,7%
  • 1000-5000kr

    Votes: 3 16,7%
  • 5000kr-15000kr

    Votes: 1 5,6%
  • > 15.000kr

    Votes: 1 5,6%

  • Total voters
    18

palmen

Moderator
Vad tror ni om middag (julfest låter så fånigt) i Stockholm i November? Har en bra restaurang vi kan hyra och köra trerätters god middag med trevliga drycker. Kanske kombinera med någon form av vin/öl/whiskey/champagne provning?

Detta låter mycket trevligt, speciellt whisky-provning :)
 

agehall

Medlem
Vad tror ni om middag (julfest låter så fånigt) i Stockholm i November? Har en bra restaurang vi kan hyra och köra trerätters god middag med trevliga drycker. Kanske kombinera med någon form av vin/öl/whiskey/champagne provning?

Jag är med, så länge jag inte är ute och reser!
 

David

Medlem
Vad tror ni om middag (julfest låter så fånigt) i Stockholm i November? Har en bra restaurang vi kan hyra och köra trerätters god middag med trevliga drycker. Kanske kombinera med någon form av vin/öl/whiskey/champagne provning?

Råkar det vara den 26:e november kan jag nästan vara med, vilket är det närmaste jag kommer tror jag. Landar på CPH 18:35 från PEK och kunde bokat om GOT-flygningen till ARN istället men det går ingen förrän 20:45 och det blir lite sent att komma fram lagom till efterfesten kanske... :(

Mycket trevligt initiativ måste jag dock säga! :)
 

Kricka

Medlem
Jo, november börjar redan bli fullsmetad med resor men en middag låter som
en utmärkt idé (med förhoppning om att man just den dagen råkar mellanlanda
i Sthlm).
 

Sakoz

Medlem
5000-15000 tycker jag låter helt ok om det är "all inclusive", eventuellt mera beroende på vad som ingår.
Radisson Blu Waterfront Hotel ska jag nog skriva ett reportage om, snyggt och fancy, men det är inget hotell som jag kommer att sätta min fot på något mera! Dom har en uttalad policy från ledningen att inte upgradera Club Carlsson Gold för att ta ett exempel. Sedan är det otroligt stimmigt på frukosten.Gillar inte deras attityd, dom har ett så extremt flöde av gäster så dom behöver inte bry sig om några bonusprogram. Visst väldigt snyggt, men atmosfären när jag var där förra helgen. Nej tack!
 

rvarttinen

Medlem
Jag är med på det mesta (!) - största hindret för min del är tiden och krockar i kalendern (sist var jag på resande fot och undersökte champagne valet hos AF).

Middag i november; absolut! Vore kul att träffas.
 
Toppen