Mr Basic
Medlem
Och kanske dela med forumet?Så denna lilla raritet finns någonstans i mitt hem. Jag bör förstås leta fram den och kanske ge den en inramning och plats på väggen!
Och kanske dela med forumet?Så denna lilla raritet finns någonstans i mitt hem. Jag bör förstås leta fram den och kanske ge den en inramning och plats på väggen!
Det gäller bara att hitta den.Och kanske dela med forumet?![]()
God fortsättning på det nya året! Hur fortskrider arbetet med boken @Hans Jakobsson
Hans.. jag läste på din facebook-sida och väntar precis som så många andra här på att hålla boken i min hand när den finns tillgänglig i slutet av detta år (kanske).Det fortgår under ivrig väntan på att virusläget ska lätta så att gränserna till Norge och Danmark kan öppnaNågra arkivbesök i dessa länder är det enda som återstår i förarbetet.
Jag har skapat en Facebook-sida för boken där jag med ojämna mellanrum kommer att lägga ut uppdateringar och information, eftersom alla dessvärre inte hittar till detta förnäma forum. Ni som är intresserade får gärna titta in även där – 747-B - Den stora vikingen - Startpagina | Facebook
Låter mycket bra!Det fortgår under ivrig väntan på att virusläget ska lätta så att gränserna till Norge och Danmark kan öppnaNågra arkivbesök i dessa länder är det enda som återstår i förarbetet.
Jag har skapat en Facebook-sida för boken där jag med ojämna mellanrum kommer att lägga ut uppdateringar och information, eftersom alla dessvärre inte hittar till detta förnäma forum. Ni som är intresserade får gärna titta in även där – 747-B - Den stora vikingen - Startpagina | Facebook
Som nu då, SAS är service, service och därutöver service.Men.. den trevliga filmen du postat där borde delats på businessclass för det är ett ljus i resmörkret att titta på:
Ja hur är det nu, består serveringen fortfarande av en våtservett när man reser Plus inom Europa?Som nu då, SAS är service, service och därutöver service.![]()
Nej de har återgått till att göra viss servering, dock ej alkohol.Ja hur är det nu, består serveringen fortfarande av en våtservett när man reser Plus inom Europa?
Nej de har återgått till att göra viss servering, dock ej alkohol.