Senaste nytt

Kommande bok om Boeing 747 i SAS

Ett varmt tack till er BC-medlemmar som kom förbi TNF-butiken i Gamla Stan idag! Jag har signerat mängder med böcker och hade glädjen att göra det till några från forumet.

Boken finns nu hos de vanliga näthandlarna och bör dyka upp i en och annan analog bokhandel under kommande vecka. Den är även på ingång till stadsbiblioteken i vårt lands större städer. Vill ni köpa den så passa på nu – förstaupplagan har rykande åtgång.
 
Då har även jag äntligen beställt ett exemplar till mig själv och ett till en gammal vän som älskar Jumbos – och självklart gjorde jag detta på double points-fredag med SAS MC :cool:

Tack för det fina arbetet @Hans Jakobsson – ser fram emot att bläddra igenom boken minst 747 gånger!

Tack till er båda :) jag uppskattar att ni tog er tid att skriva i tråden. Tack även till er som visat era böcker i "Dagens bild"-tråden, det hade jag missat!
 
Såg det, fantastiskt pris! Jag gillade bilden i boken där 747B tankas "med annat än bränsle" - på bilden en stor tankbil med champagne :)
Visst är den kul! En av mina favoritbilder :)

Chateau Boeing_72dpi.jpg
 
Toppen