Senaste nytt

Kommande bok om Boeing 747 i SAS

Delayed

Medlem
Om någon här känner sig manad att delta i omröstningen, så finns mer information om min och övriga fyra nominerade böcker på http://www.flyglitteratur.se/nom.htm. Där finns även en mer utförlig beskrivning om röstningsförfarandet samt aktuell e-postadress.
Röstat! Valhemligheten hindrar mig att avslöja vad jag röstat på så ni får nöja er med att gissa. :D
 

palmen

Moderator
Kul att komma ut till kund och mötas av denna som lektyr vid receptionen.
20230912_115326.jpg
 
Den gångna helgen genomfördes FLIT 2023 – Flyglitteraturträffen på Malmen – där Årets svenska flygbok utsågs.

Utmärkelsen togs, med all rätt, hem av Ulf Hugos mycket fina bok Kalla kriget i luften - Ur ett svenskt underrättelseperspektiv. Jag är mycket hedrad över att som debutant ens ha blivit nominerad och att 747-B DEN STORA VIKINGEN anses vara en av landets fem bästa flygböcker! Flera av de övriga deltagarna framförde sin stora uppskattning för min bok, och det är tillsammans med nomineringen ett bevis på att det finns ett stort intresse för böcker om det civila flygets historia även efter 1970. Förhoppningsvis får vi se fler spännande titlar framöver.

Ett varmt tack till alla er som röstat på min bok! :)

Hans J.
 
Den gångna helgen genomfördes FLIT 2023 – Flyglitteraturträffen på Malmen – där Årets svenska flygbok utsågs.

Utmärkelsen togs, med all rätt, hem av Ulf Hugos mycket fina bok Kalla kriget i luften - Ur ett svenskt underrättelseperspektiv. Jag är mycket hedrad över att som debutant ens ha blivit nominerad och att 747-B DEN STORA VIKINGEN anses vara en av landets fem bästa flygböcker! Flera av de övriga deltagarna framförde sin stora uppskattning för min bok, och det är tillsammans med nomineringen ett bevis på att det finns ett stort intresse för böcker om det civila flygets historia även efter 1970. Förhoppningsvis får vi se fler spännande titlar framöver.

Ett varmt tack till alla er som röstat på min bok! :)

Hans J.
Trist att du inte vann, det hade du förtjänat. Men det gör du då istället förmodligen med din nya bok. :)
 
Last edited:
Toppen