Kul event förresten, jag kommer gärna!
H Holgersson Medlem 13 Augusti 2015 #15 Martin Björnström skrev: Swisha till Martin Björnström 0708-298700. Klicka för att utvidga... BC får ju sätta upp en betalväxel så man kan köra AMEX =)
Martin Björnström skrev: Swisha till Martin Björnström 0708-298700. Klicka för att utvidga... BC får ju sätta upp en betalväxel så man kan köra AMEX =)
Martin Björnström Medlem 14 Augusti 2015 #18 SNIFF skrev: Anmäld! Jag hoppas nästan på att det är en scam! Swisha pengar till en okänd person på ett forum... Jag borde veta bättre @Martin Björnström mitt Swish ballade ur, du fick två inbetalningar... Klicka för att utvidga... Jag skickar tillbaka en anmälningsavgift för det var nog inte meningen att betala två gånger?
SNIFF skrev: Anmäld! Jag hoppas nästan på att det är en scam! Swisha pengar till en okänd person på ett forum... Jag borde veta bättre @Martin Björnström mitt Swish ballade ur, du fick två inbetalningar... Klicka för att utvidga... Jag skickar tillbaka en anmälningsavgift för det var nog inte meningen att betala två gånger?
Martin Björnström Medlem 14 Augusti 2015 #19 Just nu har vi 22 anmälda och det ser ut som att vi blir fler än 30 stycken. Jättekul! Sista tid för anmälan/betalning är Onsdag 19/8 klockan 12:00. Jag utlovar följande: En kväll vi aldrig glömmer - ett tillfälle som aldrig återkommer.
Just nu har vi 22 anmälda och det ser ut som att vi blir fler än 30 stycken. Jättekul! Sista tid för anmälan/betalning är Onsdag 19/8 klockan 12:00. Jag utlovar följande: En kväll vi aldrig glömmer - ett tillfälle som aldrig återkommer.