Senaste nytt

Kom och fira BusinessClass på Grand Hôtel Stockholm 29:e augusti

Jag hoppas du får rätt Jason och detta är bara starten på en ny del av en fantastisk resa. Dock tycker jag du undervärdera våra farhågor

- Förändring är nästan alltid positivt men infromation om förändringarna och vad de innebär är oftast jristiska parametrar. Idetta fall är det fortfarande många frågetecken (två huvudpersoner slutar, antydan om ny inriktning utan fakta)
- Förtroende kapital feter "fadäsen" med hortelrecesionen. I mina ögon försvinner mycket cred med Martin o Jakob. Kommer ta lång tid samt ödmjukhet att bygga upp

Min röda Businessclass.se tag åkte av min dator/resväska nu......den sätts på igen först när jag vilken riktning Businessclass.se/no/dk/uk är på väg till.....:confused::(

Jag tycker hela den här tråden tagit en jättetråkig riktning. Vi har änsålänge ingen aning om vad det här betyder för BC.

Även om Martin och Jacob varit otroligt viktiga för BC men de är inte de drivande krafterna på forumet*. De gör mycket för den redaktionella delen och för saker vi aldrig ser, men jag tror och hoppas att forumdelen, där trots allt många av oss spenderar största delen av tiden, kommer att förbli oförändrad.

Jag tycker inte heller att man ska beskylla Jason/Reisegiganten för att ha lagt locket på - Martin och Jacob hade kunnat tala om detta ifall de ville i förväg. Jag tolkar avsaknaden av förvarning som att båda parter helt enkelt ansåg det bäst att det göra så här. Det behöver inte betyda mer än så. Jag kan ha fel och det får framtiden utvisa, men just vet iaf jag inte mer än vad som stått i den här tråden och jag tänker inte spekulera i varför beslut fattades som de gjordes.

*) De är givetvis viktiga där också, men om man ser till antalet inlägg som görs på en vecka, så står de för rätt få av dem.

Jag kan bara hålla med dig om din inledning. Vi vet inte om detta förändrar något varken till det bättre eller sämre.

Det stora problemet tycker jag dock är att de tre huvudparterna här, Jason, Martin och Jacob så totalt verkar ha misslyckats med att förstå vikten av hur man kommunicerar något såpass stort som att grundare och chefredaktör slutar samtidigt!

Jaha, detta var ju extremt tråkigt. Avgår Martin och Jacob på detta vis kan inte allt stå rätt till så jag drar mig nog så smått tillbaka även jag. Kanske tittar in och ser vad som hänt lite senare, tills dess får man väl hänga på ft..

Tack för allt Martin och Jacob, för att ni stod ut med mig och lycka till framöver! ;)

Som jag förstår så ägs BC av Reisegiganten? Det betyder isåfall att de köpt siten av Martin och Jacob eller vilka de ursprungliga ägarna än var. Det är naturligt att ägarna vill försöka utveckla BC i den riktning dom de själva Vill. Ge dem chansen! Om det inte blir bra är det bara att lämna forumet när ni ser resultatet. Att på förhand spekulera och gissa är helt onödigt!

Jag kan bara hålla med dig om din inledning. Vi vet inte om detta förändrar något varken till det bättre eller sämre.

Det stora problemet tycker jag dock är att de tre huvudparterna här, Jason, Martin och Jacob så totalt verkar ha misslyckats med att förstå vikten av hur man kommunicerar något såpass stort som att grundare och chefredaktör slutar samtidigt!
Huvudet på spiken! Det är inte vad som hänt, vad som kommer hända eller vad som kanske kommer hända som just nu är det viktiga utan den totala bristen på kommunikation!

Ja forumet finns kvar och lever ju mer än nånsin. Martin och Jacobs resande kan man följa på Instagram som många andra. Den redaktionella biten är ganska oviktig, det mesta får man ändå reda på från olika andra håll och det har ändå tunnats ut senaste halvåret. Så nä ingen stor grej. Vi är nog bara lite nyfikna och oroliga :)

Toppen