Senaste nytt

Kolla på Swiss bokning på annan sida än Swiss?

Senator

Moderator
Nu sitter jag med ett boarding card i handen som säger 1K och tar igen mig i FCL i Zurich med ett glas champagne.
Enligt lounge draken ( om man nu får säga så om den trevliga tejen) så fanns det 3 fönsterplatser för mig att välja på.
Den jag hade lyckats reservera tidigare, var nog tagen av nån HON eller nått.. :)

Blir tyvärr inte själv i F i dag utan få en medressenär, men man ska nog inte klaga! :)

Jag gillar också LX FCL i ZRH. Nu har jag "bara" varit 3 gånger, men gillar stilen...
 

FF#1

Medlem
Då sitter man på 1k på LX 38 till SFO, mycket trevligt.

ForumRunner_20140304_130048.png
 

AABack2ARN

Medlem
Blir tyvärr inte själv i F i dag utan få en medressenär, men man ska nog inte klaga! :)

Om du har 1K och medresenären 2A är ni alla fall så långt från varandra det bara är möjligt - hoppas ni inte trängs för mycket ;)

Tycker fortfarande detta förfarande verkar lite märkligt. Att man skulle hålla platser för betalande passagerare känns väl i så fall mest lämpligt. Men å andra sidan är alla platser ganska bra antar jag :)
 

Senator

Moderator
Jag provbokade en resa till Boston på Swiss.com inloggad med SEN status.. Så här ser det alltid ut med F8 A8 tillgänglighet... Vet inte varför...

image.jpg
 
Toppen