air-france-klm
New member
DR Miles; då ingår väskan..
fcx skrev:Jag skulle hellre vilja ha ett bolag som har gratis incheckat bagage, men tar betalt för handbagage.Klicka för att utvidga...
Vad står det i appen på din bokning? KLM brukar vara tydliga.PP4EH skrev:Ursäkta att jag gräver upp denna gamla tråd.Jag är flying blue platinum. Kan jag ta med en incheckad väska 20kg kostnadsfritt oavsett vilken biljett jag köper med airfrance/klm?Klicka för att utvidga...
Inget för jag har inte bokat än , vill gärna veta innan jag bokar.Cristoffer Cedergren skrev:Vad står det i appen på din bokning? KLM brukar vara tydliga.Klicka för att utvidga...
PP4EH skrev:Ursäkta att jag gräver upp denna gamla tråd.Jag är flying blue platinum. Kan jag ta med en incheckad väska 20kg kostnadsfritt oavsett vilken biljett jag köper med airfrance/klm?Klicka för att utvidga...
Jag bokade en light economy för en tid sen och 1 incheckad väska ingick som guld. Så tror man alltid har en väska som Flying blue-statusmedlem med AF/KLM!PP4EH skrev:Ursäkta att jag gräver upp denna gamla tråd.Jag är flying blue platinum. Kan jag ta med en incheckad väska 20kg kostnadsfritt oavsett vilken biljett jag köper med airfrance/klm?Klicka för att utvidga...
Super tack !GOTATH skrev:Jag bokade en light economy för en tid sen och 1 incheckad väska ingick som guld. Så tror man alltid har en väska som Flying blue-statusmedlem med AF/KLM!Klicka för att utvidga...