KLM tar betalt för incheckad bagage inom Europa

• Thread starter Thread starter PYRZ
  • Start date Start date
fcx skrev:Jag skulle hellre vilja ha ett bolag som har gratis incheckat bagage, men tar betalt för handbagage.Klicka för att utvidga...

Ge inte bolagen en massa dumma idéer nu. Du vet att resultatet skulle bli att du får betala för både och...

Ursäkta att jag gräver upp denna gamla tråd.

Jag är flying blue platinum. Kan jag ta med en incheckad väska 20kg kostnadsfritt oavsett vilken biljett jag köper med airfrance/klm?

PP4EH skrev:Ursäkta att jag gräver upp denna gamla tråd.Jag är flying blue platinum. Kan jag ta med en incheckad väska 20kg kostnadsfritt oavsett vilken biljett jag köper med airfrance/klm?Klicka för att utvidga...
Vad står det i appen på din bokning? KLM brukar vara tydliga.

PP4EH skrev:Ursäkta att jag gräver upp denna gamla tråd.Jag är flying blue platinum. Kan jag ta med en incheckad väska 20kg kostnadsfritt oavsett vilken biljett jag köper med airfrance/klm?Klicka för att utvidga...

Logga in dig när du bokar så visas allt rätt.

Om du inte involverar Skyteam-partners också, då finns det felkällor. Som exempelvis att ett flygbolag flyger åt en medlem men inte själva är medlemmar. Typ Delta Connect, eller AeroMexico Connect.

Jag bokade en light economy för en tid sen och 1 incheckad väska ingick som guld. Så tror man alltid har en väska som Flying blue-statusmedlem med AF/KLM!

Står i valet och kvalet att boka Air France i sommar till Paris. Om jag går för den billigare light economy biljetten, ingår extra väska med Asante Gold?

Back