Senaste nytt

KLM - Det här gjorde Ni inte så bra!

Håller på att blåsa x antal packningar nu. Har ett FB-konto som är länkat till en epostadress som har stängts ned av leverantören (en gammal Bredbandsbolaget-adress). Jag kan nu inte logga in på kontot, fel lösenord och då hänvisas man till ett mail som jag alltså inte får för att adressen inte längre finns. Använde KLM:s whatsapp-support som hänvisar till en sida där man kan skicka ett mail (Webbformulär). Fick en länk dit som (gode gud) förutsätter att man loggar in. Är det någon som råkar sitta på en alldeles vanlig epostadress till Flying Blue support så jag kan skicka ett alldeles vanligt mail?

Håller på att blåsa x antal packningar nu. Har ett FB-konto som är länkat till en epostadress som har stängts ned av leverantören (en gammal Bredbandsbolaget-adress). Jag kan nu inte logga in på kontot, fel lösenord och då hänvisas man till ett mail som jag alltså inte får för att adressen inte längre finns. Använde KLM:s whatsapp-support som hänvisar till en sida där man kan skicka ett mail (Webbformulär). Fick en länk dit som (gode gud) förutsätter att man loggar in. Är det någon som råkar sitta på en alldeles vanlig epostadress till Flying Blue support så jag kan skicka ett alldeles vanligt mail?
Hittar ingen mail tyvärr men om du fyller i din mail eller flying blue nummer klickar på continue och därefter klickar på ”glömt lösen” så kan man välja att skicka återställningenskod till mobilen istället för mail.

• Gilla
Reactions: hco
Jag har inte hittat någonstans där man kan välja metod för återställning. Enda alternativet jag har hittat är återställning via mail.

Ett alldeles suveränt tips @Fredah Tyvärr får jag ”invalid request” när jag följer länken. Går inte att öppna m a o.
Testa https://www.flyingblue.com/en/

IMG_3492.jpeg
IMG_3493.jpegIMG_3494.jpegIMG_3495.jpeg

Last edited:
  • Gilla
Reactions: hco
Jag hittar inget sånt val. Bara mail.

När jag försöker återställa så erbjuder den först att lägga in koden från min OTP-app/Authenticator, och när jag väljer "Other Login Options" så erbjuder den både mejl och telefon.
Kan vara att du inte har reggat telefonnummer till kontot då. Surt.

Toppen